Фреон, мастило і точність: чому автоматизована заправка кондиціонера – сучасний стандарт безпеки

Фреон, мастило і точність: чому автоматизована заправка кондиціонера – сучасний стандарт безпеки

В розпал спеки просто необхідний справний кондиціонер в авто. Це – елемент комфорту, стилю, безпеки. При цьому, кожен елемент системи повинен працювати злагоджено, ефективно, безвідмовно. Приємний легкий холодок в салоні важливий, але не завжди може свідчити про ідеальний стан кондиціонера. Все працює, на перший погляд, відмінно.

Насправді за відчуттям прохолоди може ховатися зношення системи через дрібні відхилення в кількості фреону або мастила. Кожне нове ввімкнення механізму з недостатньою кількістю спеціальної рідини призводить до поступового зношення компресора та невідворотних пошкоджень. Запобігати такій ситуації можна, звернувшись на сервіс для планової діагностики. Для нових ТЗ рекомендовано проводити огляд та заправку фреоном раз на 2 роки. При цьому, радимо заздалегідь планувати обслуговування автокондиціонерів за посиланням на спеціалізованій СТО, наприклад, де попередньо встановлювали газ на авто.

AD_4nXcDgVEpn9jt2z2PXxKa14ecwOi0XKFKlYZPY1d1GsPTgf6Pm_yFi57KFl1WEBCYst_cIfruFlrbaT8swWCOoAl5Sxe_yj1ypc8ZbRoi4Y6GH_ofPx1SmQKMUNUbpHSij3oooEhD?key=tjDVLwMf6Cuf8Jwf86jKKg

Крапля мастила вирішує долю компресора

Для більшості автовласників справна злагоджена роботи автомобіля – не закономірність та відповідність його обслуговуванню, а безумовне правило. У тому числі, не багато водіїв розуміють складність системи кондиціонування авто, де важливі як окремі елементи, так і розхідні матеріали, такі як фреон і мастило.

Серце системи – компресор, який стискає і перекачує холодоагент. Водночас він потребує мастила, щоб металеві механізми не зношувались уже після кількох поїздок. Радимо перевіряти кількість такої речовини та її якість.

Перевірку стану як основних, так і додаткових елементів системи, можна провести на СТО в Києві. Автоматична установка вміє точно дозувати не лише фреон, а й мастило. Запрограмована установка вміє визначити специфікацію кожного авто, попередньо очищає систему вакуумом, розраховує дозування, і лише після цього заправляє систему. Для такого процесу недопустимі похибки чи припущення. Тут лише перевірена точність.

AD_4nXfLih8-nDP5EDbbPn-D1E22Lfeatt1evRUpvksSSsoQj-97lTnXpmx9R0X_TK0yU41qySyIYD_o0W1lB6LyPWIkRVfcNbn7_2akd09zHzbtMXBiZyYX_v7TwkefRyJd8a1Dezvjiw?key=tjDVLwMf6Cuf8Jwf86jKKg

Особливості роботи автоматизованої заправки

Процес роботи апарату виглядає простим: підключили-почекали-отримали результат. Спеціалісти Мотор-гар розвіюють таке уявлення, адже насправді повний цикл роботи складається з кількох важливих етапів. Водночас алгоритм послідовних дій має бути під пильним наглядом і контролем комп’ютера:

  • Попередня оцінка та визначення індивідуальних параметрів авто, що обслуговується.
  • Повне видалення залишків старого фреону та вологи із системи способом вакуумування.
  • Проведення тесту на витік, що виключає втрати фреону після заправки.
  • Розрахунок дозування розхідних матеріалів чітко встановлених норм виробником авто.
  • Заключна перевірка тиску і температури.

Зверніть увагу, що сучасні авто комплектуються чутливою електронікою, системами автоматичного клімат-контролю та використовують нові типи фреону. Під час обслуговування кондиціонера на СТО слід враховувати всі ці нюанси, щоб забезпечити якісну роботи без втрати холоду чи виходу з ладу дорогих компонентів. Коли кожен грам фреону і мастила має вирішальне значення, така точність рівнозначна безпеці під час експлуатації. І саме цей фактор має бути новою нормою для кожного водія.

Позначки:, , , , , , , , , , ,
close